Nu primesc mesajul în căsuţa poştală după înregistrare!
Deşi nu sunt sigur că problema e a portalului, vă aduc la cunoştinţă că după ce m-am înregistrat, nu am primit la adresa email indicată nici un mesaj, ca atare nu mă pot autentifica.
Re: Nu primesc mesajul în căsuţa poştală după înregistrare!
Daca vrei iti pot modifica userul asa cum doreai sa fie. Nu stiu momentan ce se intampla... Vad ca numai unii au probleme. O sa se ocupe maaxx de asta. Spune-mi deci daca vrei sa iti modific userul si cum.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them. A.E.
Ce user ?
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
A.E.
S@M
email:sanmih@xasamail.com
Am rezolvat problema. M-am înregistrat cu alt user şi adresă email.
Iertare pentru deranj.
Cu stimă!
Daca vrei iti pot modifica userul asa cum doreai sa fie. Nu stiu momentan ce se intampla... Vad ca numai unii au probleme. O sa se ocupe maaxx de asta. Spune-mi deci daca vrei sa iti modific userul si cum.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
A.E.
Mulţumesc mult, dar nu merită efortul. E OK aşa.
Ti-am activat si celalat user. Te hotarasti daca il vrei, daca nu il voi sterge in cateva zile daca nu primesc raspuns.
exista la serviciul ala de email optiunea de "bulk" sau "junk" folder? daca da, uita-te prin el sa nu fie pe acolo si emailul de la noi.