Salutare!
Aveti careva experienta cu OpenGL/OpenGL ES (1.1)?
Am de mesterit o mica aplicatie demo care as vrea sa contina un obiect 3D si un "mediu" prin care sa se plimbe; de expl. o masina si un drum/dealuri; cu masina am lamurit-o oarecum, in sensul ca pot folosi obiecte create in Blender sau altceva ce exporta .obj si transform cu un script intr-un header objective C tot obiectul sub forma de vertices, texturi, etc. pe care apoi le introduc in aplicatie; partea mai complicata e cum adaug miscare obiectului si cum creez un "mediu inconjurator" prin care sa se plimbe.
Orice idee/ajutor sunt bine-venite!
P.S.: Chestiile de Android/iOS nu-s de mare folos, fiind prea specifice. Imi trebuie ceva cat mai aproape de "originalul" OpenGL ES 1.1 in C/C++.
http://magnum.dimajix.de/download/demos.shtml
ia vezi codurile la demosuri , sau poate din mesagl-demos
Unix is user-friendly. It’s just very selective about who its friends are
Doar ca sa fiu carcotas... ce ar fi sa faci totul in Blender (obiect, miscare, mediu) si dupa aia sa-l exporti doar in ce vrei tu?
Csabi′s BLOG
Linux registered user # 457717
@symbianflo: le cunosc, n-ajuta prea mult, dar multam de info!
@Csabi: miscarea n-am cum s-o export din blender, sunt niste functii ce se apeleaza din OpenGL pt asta; mediul, poate exista o sansa...
--
Ghidul Mandriva
Configurarea PPPoE
dar daca-l scrii in qt , vezi ca ai si suport gl.h/glu.h .. Foloseste QtCreator ca e mai ptr puturosi asa ca dvs ... ghghghghgh
Unix is user-friendly. It’s just very selective about who its friends are
Nu-i fezabil Qt; trebuie ceva cat mai low-level, scriu direct in /dev/fb0
--
Ghidul Mandriva
Configurarea PPPoE
ncurses sefule
Unix is user-friendly. It’s just very selective about who its friends are