memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

14 posts / 0 new
Last post
gargoylle_ltk
memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

and here we are...sectiunea programare s-a redeschis oficial (multmesc adminilor reinfiintarea ei)

pentru a evita repetearea istoriei (adica moartea lenta si dureroasa prin depopulare masiva) lansez un apel catre membri de a veni cu idei pentru articole. eu (inspirat de o tema recenta pe care am facut-o pentru o colega de facultate) ma gandeam sa incep o serie de tutoriale SDL/OpenGL.

astept sugesti

adyx
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

M-ar interesa cate ceva despre scrierea driverelor pentru USB devices. :-D Si mai ales vreau sa stiu cata programare trebuie sa stii pentru a scrie un astfel de driver, simplu, care doar sa descarce datele de pe asa ceva.

We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
A.E.

gargoylle_ltk
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

am si eu un aparat usb (un device de captura) pentru care m-ar interesa niste drivere...din pacate fara specificatia completa a protocolului pe care il foloseste nu cred ca se poate rezolva mare lucru...anyway, s-a notat, cautam, cetim, raspundem :D

adyx
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Am un voice recorder Olympus VN480PC pe care l-am cumparat recent si care nu merge pe linux. Am vorbit cu cei de la Olympus care mi-au spus dupa cateva zile ca au cautat pe net si nu au gasit drivere le linux. Dupa asa raspuns stupid nu ma astept sa scoata vreodata drivere de linux, dar poate le-as putea cere ceea ce este necesar ca documentatie.

We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
A.E.

gargoylle_ltk
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

esti sigur ca nu poate fi mount-at normal ca un memory stick ?

adyx
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Nu este de tip mass-storage. Linuxul il vede pana in cele mai mici amanunte dar nu stie ce sa faca cu el.

We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
A.E.

gargoylle_ltk
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

pai daca apare o intrare in /dev pentru el probabil ca nu mai ai nevoie de driver ci de o aplicatie care sa stie sa citeasca din respectivul device...ceva de captura probabil

adyx
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Nu apare, sau daca apare nu stiu eu cum se numeste. Ca sa apara o intrare, sistemul trebuie sa stie ce sa faca cu device-ul. Adica trebuie sa ii asocieze un modul. Nu ?

We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
A.E.

aurelian
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Quote:
gargoylle_ltk a scris:
ma gandeam sa incep o serie de tutoriale SDL/OpenGL.
astept sugesti

Sugestia mea este sa ii dai drumul.

// later, am grupat vreo 7 posturi in unul singur aici:
http://amansio.blogspot.com/2005/01/php-5-factory.html

bine-inteles ca sunt dispus sa acept orice comentariu si mai mult acept sa il postez undeva in cadrul mandrakelinux.ro daca se considera ca acest lucru este util.

Dobra Natanael
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Imi spune si mie cineva cum pot instala OpenGL pentru placa mea NVidia? Am intels ca instalat OpenGL face sa zboare jocurile grafice.

gargaru
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

naty ... vezi ca ai postat airea(fara suparare) puteai posta prin general

(ai pus ultimul driver de la nvidia? vezi ca pt unele jocuri exista cedega ... http://www.transgaming.com/ ) Pt alte detalii poti sa treci sa mai vorbim (se pare ca pe forum ne intalnim mai des decat in oras :))

admin
admin's picture
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Quote:
naty wrote:
Imi spune si mie cineva cum pot instala OpenGL pentru placa mea NVidia? Am intels ca instalat OpenGL face sa zboare jocurile grafice.

Citeste acest tutorial.
Te rog pe viitor sa fii atent unde postezi, altfel topicurile iti pot fi sterse. De asemenea foloseste functia de cautare deoarece unele subiecte s-au mai discutat sau au deja tutoriale.

Stefan
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Mie unul mi-ar placea un tutorial pentru aplicatii cu ferestre si controale grafice in general.
Pana acuma ce am facut programare in C pe linux au fost chestii simple legate de creare procese, pipe-uri...ce a trebuit pentru facultate, nimic grafic, doar pt. consola.

Si OpenGl este binevenit. Am lucrat doar pe windows cu el.

cosmin
cosmin's picture
Re: memset(PROGRAMMING_SECTION, 0, sizeof(PROGRAMMING_SECTION));

Şi mie mi-ar place să ştiu aşa ceva. Am început la un moment dat să citesc tutorialul GTK, dar din păcate nu am avut timp să aprofundez. Pare, totuşi, un punct bun de plecare.

Ce am învăţat la facultate pe tema asta a fost puţin Tcl/Tk. Mi s-a părut interesant că e un limbaj de scripting, şi cred că îl poţi folosi pentru mici utilitare personale.

[url=http://counter.li.org/]Linux registered user #368449[/url]